wtorek, 25 lutego 2014

OGŁOSZONKA PARAFIALNE

CZEŹDŹ WAM

tak się postaram sprężyć dupsko i napisać to jak najkrócej.. wjęęcc, oficjalnie ogłaszam, że
robię sobie przerwę od bloga.
taką trochę dłuższą.. a spowodowane jest to tym, że k o m p l e t n i e nie mam weny. zupełnie. praktycznie do niczego.. próbuję coś napisać i nie idzie mi w ogóle. a jak wychodzi to takie gówno że aż wstyd pokazywać komukolwiek..
a poza tym, mam wrażenie, że piszę to tylko dla jednej osoby (pozderki L. <3). w ogóle nie ma komentarzy, czy coś.. więc raczej nie ma sensu, żeby się tyle starać. jest nawet pewien powód, dla którego mam ochotę rzucić w cholerę pisanie country life, ale nie będę go tutaj przytaczać.
wrócę... nie wiem kiedy. postaram się nabazgrać coś w kwietniu, na rocznicę bloga czy coś..
jeśli będzie sens, rzecz jasna.
wjęcc do napisania c:

mumineg x

5 komentarzy:

  1. Ale brednie... Pf :). Ale żeby nie było, że coś, ja rozumiem co znaczy brak weny. Także czekam na ten rozdział rocznicowy :). I nie ma, że nie :).
    A korzystając z okazji, chciałam Cię poinformować, że dostałaś nominację :). U mnie :). Informacje na rm :)
    Buziaki xx.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej kochana
    Sorry że tak długo nie pisałam ale nie miałam dostępu do internetu (ferie na zadupiu, pipidówku czy jakoś tak)
    Ale dziękuję ze piszesz dla nas
    (I dziękuję za perspektywy, mogę odebrać to jako dedykację? Jeżeli tak to WOW może zrobić screena bo to epokowe)
    Ale czekam na rocznicowy rozdział
    A na brak weny proponuję kakałko z piankami
    No to tyle... chyba... bede tu codziennie.
    @Little_Wings
    Little Wings (zapisałam hasła a na telefonie chyba nie zalogowana jestem sierota ze mnie normalnie)

    OdpowiedzUsuń
  3. To ci zasadze kopniaka to dostaniesz weny haha Żart :) czeeekam
    Karolaaa

    OdpowiedzUsuń
  4. Proszee pod rozdziałami miałaś komentarze przecież ;) rozumiem brak weny,leniem też jestem i to wielkim ale matkooo jak ja się nie mogę doczekać rozdziału xD Kiedy dokładnie jest ta rocznica? Mam nadzieje że na nią się coś pojawi :) Czekamm :* Weny i to takiej wielkieej życzę <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla wszystkich to hest wazne i nie wazne ze malo kom... jak chcesz to moge rzproszyc linki do twojego bloga na calym internecie! Ale to bie zmienia faktu ze po prosu ci ktorzy to czytaja tez kometuja. Blog jest super ja nigdy w zyciu bym nie wpadla na taki pomysl! Zycze si tej weny ale i tak czekam jak wszyscy na kolejny rozdzial <3 :-*

    OdpowiedzUsuń